Aktualności
 
FC Augsburg zostaje z bankiem
 
19. maja 2017, 13:41
źródło: FC Augsburg
 
FC Augsburg, piłkarski klub występujący w 1.Bundeslidze, poinformował, iż umowa partnerska z jednym z ważniejszych partnerów została przedłużona.

Chodzi o VR-Bank, który wspiera klub od 2010 roku. Firma pozostanie na drugim poziomie piramidy sponsorskiej Bawarczyków.

Na mocy nowej umowy firma zyska możliwość wykorzystania klubu w reklamach telewizyjnych, a także będzie promować się w klubowym magazynie.

VR-Bank zyska też dostęp do wizerunku piłkarzy pierwszego zespołu w kampaniach marketingowych, jak i prawo do wyłącznej dystrybucji oficjalnej karty bankowej FC Augsburg.

Szczegółów umowy nie ujawniono, ale Sponsors.de sugerują, że podpisano ją na dwa lub trzy lata za około 350 tysięcy euro.

Na kolejkę przed końcem sezonu klub nie jest pewny utrzymania w lidze. 
 


Słowa kluczowe: fcaugsburg | vrbank | bundesliga | pilkanozna | sponsor | niemcy
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2017 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.