Grupa Eleven Sports Network pozyskała na wyłączność w Polsce kolejne ciekawe prawa telewizyjne w zakresie żużla.
czytaj więcej »
Aktualności

Reklama spod ręki Bryanta [WIDEO]
20. kwietnia 2017, 14:02
źródło: The Drum
BodyArmor to stosunkowo nowy gracz na rynku napojów dla sportowców. Firma zaprezentowała swoją pierwszą kampanię telewizyjną.

Były koszykarz jest też inwestorem BodyArmor, który zainwestował pieniądze poprzez swoją firmę inwestycyjną Kobe Inc.
W kampanii „Obsession is Natural” biorą udział takie gwiazdy jak Andrew Luck, Anthony Rizzo, Dez Bryant, Dustin Johnson, James Harden, Kristaps Porzinigis, Mike Trout oraz Skylar Diggins.
Spot zadebiutował 19 kwietnia na TNT przy okazji meczu play-off NBA. Reklama została napisana, wyreżyserowana oraz opowiedziana przez Bryanta.
Przeczytaj również
zamknij okno
Czytaj w internecie: http://www.sportmarketing.pl/newsroom/30925,reklama-spod-reki-bryanta-wideo
© 2010 SportMarketing. All rights reserved.
Najnowsze wieści
- Zmiany w zarządzie Stoczni Szczecin
- Premier League z nową kampanią
- Wozniacki z nową umową
- Adidas stawia na Chilijczyka
- Stadion zasłużonego klubu zmieni nazwę
- Co dalej z Murapolem w Widzewie?
- Speedo świętuje urodziny
- Edmund z nowym samochodem
- Boniek promuje piwo
- International Champions Cup w TVP