Aktualności
 
F1 we współpracy z CAA Sports
 
19. kwietnia 2017, 15:50
źródło: SportBusiness
 
Formula 1 wybrała CAA Sports, oddział sportowy i rozrywkowy giganta Creative Artists Agency, do reprezentowania praw sponsorskich w skali globalnej.

Agencja będzie odpowiedzialna za wprowadzenie marki F1 na nowe rynki oraz poszerzenie portfolio sponsorów o nowych partnerów.

Praca z CAA Sports stanowi część nowej strategii zarządzania w Formule 1, którą wdraża Liberty Media. Celem tych działań jest dotarcie też do nowych odbiorców i koncentracja na cyfrowych możliwościach dystrybucji treści.

Dodajmy, że 25 kwietnia pracę rozpocznie w F1 Murray Barnett, były dyrektor handlowy World Rugby. Będzie on odpowiedzialny za działania sponsorskie oraz relacje partnerskie.  
 


Słowa kluczowe: formula1 | f1 | caasports | motosport | partner | zarzadzanie |
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2017 Crauford Communications Ltd. All rights reserved.