Aktualności
 
Ślęza z patronem instytucjonalnym
 
25. sierpnia 2016, 15:35
źródło: Ślęza Wrocław
 
Dolnośląska Izba Gospodarcza została kolejnym patronem instytucjonalnym Ślęzy Wrocław, klubu występującego w Tauron Basket Lidze Kobiet.
Współpraca obu podmiotów będzie polegać m. in. na wzajemnym wsparciu przy organizowanych wydarzeniach i wymianie kontaktów.

DIG zrzesza ponad 300 podmiotów. Jest ważnym komentatorem życia gospodarczego, jak i organizacją lobbującą w kwestiach związanych z działalnością zarówno firm członkowskich, jak i innych przedsiębiorców.

Z Dolnośląską Izbą Gospodarczą współpracujemy już od dłuższego czasu. Teraz nastąpiło sformalizowanie naszych wspólnych działań i nadanie izbie tytułu patrona instytucjonalnego, co niezmiernie nas cieszy – powiedziała Katarzyna Ziobro-Franczak, prezes zarządu Ślęzy Wrocław.

- Teraz jeszcze częściej będziemy gościć na wydarzeniach DIG. To doskonała okazja, żeby bliżej poznać dolnośląskich przedsiębiorców i nawiązać nowe kontakty biznesowe. Członkowie DIG będą zapraszani na wydarzenia organizowane przez nas, choćby mecze koszykarek – dodała Ziobro-Franczak.

Dolnośląska Izba Gospodarcza od 1990 roku jest członkiem Krajowej Izby Gospodarczej. Jej celem jest wspieranie rozwoju firm i podejmowanie starań na rzecz unowocześnienia życia gospodarczego w regionie. Z doświadczeń DIG czerpie także Ślęza Wrocław.

- Objęliśmy patronatem instytucjonalnym Ślęzę Wrocław, bowiem wokół tego najstarszego klubu sportowego w stolicy Dolnego Śląska skupia się wiele firm. Niektóre z nich są także członkami Dolnośląskiej Izby Gospodarczej. Mocno trzymamy kciuki za koszykarki w zbliżającym się sezonie - stwierdził Zbigniew Sebastian, prezes Dolnośląskiej Izby Gospodarczej.

Ślęza jest jedynym klubem we Wrocławiu, który ściśle współpracuje z instytucjami gospodarczymi na zasadzie patronatu instytucjonalnego. Nie tak dawno patronem Ślęzy została Loża Dolnośląska Business Centre Club. 

 


Słowa kluczowe: slezawroclaw | dig | tblk | koszykowka | patron | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.