Aktualności
 
Łomża dołącza do Pucharu Polski
 
9. sierpnia 2016, 15:03
źródło: PZPN
 
Polski Związek Piłki Nożnej pozyskał nowego partnera dla rozgrywek Pucharu Polski. Umowę zawarto z browarem Van Pur SA.

Na jego mocy marka Łomża uzyskała status „Partnera Oficjalnego rozgrywek Pucharu Polski”. Kontrakt będzie obowiązywał w sezonach 2016/17 i 2017/18.

- Zmiana wizerunkowa polskiej piłki w ostatnich latach oraz konsekwentna strategia rozwoju marki Pucharu Polski przyczyniły się do zwiększenia popularności tych emocjonujących rozgrywek. Wymiernym efektem takich działań jest podpisanie przez PZPN umowy z Browarem Van Pur SA, do którego należy marka Łomża. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że kolejna firma podjęła decyzję o realizacji swojej strategii marketingowej poprzez sponsoring sportowy i współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Jestem przekonany, że inwestycja w sponsorowanie Pucharu Polski przełoży się na rozpoznawalność i rosnące udziały rynkowe marki Łomża – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

- Z zainteresowaniem przyglądaliśmy się w ostatnim czasie działaniom PZPN na rzecz rozwoju Pucharu Polski. Odświeżony, nowoczesny wizerunek marki jest efektem sporych inwestycji oraz aktywnej pracy zespołu marketingowego PZPN. Widzimy duży potencjał tych działań nie tylko ze względu na pozytywny wizerunek polskiej piłki nożnej po Euro 2016. Jako największy polski producent piwa oraz właściciel jednej z najlepiej rozpoznawalnych regionalnych marek, zdecydowanie popieramy ideę wspierania lokalnych drużyn i talentów sportowych – dodał Adam Krawczak, dyrektor ds. rozwoju biznesu Van Pur SA.

W ramach współpracy sponsoringowej marka Łomża uzyskała również możliwość wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski. Marka będzie też obecna na nośnikach reklamowych podczas meczów rozgrywek o Puchar Polski. 
 


Słowa kluczowe: pucharpolski | pzpn | lomza | vanpur | pilkanozna | sponsor | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.