Aktualności
 
ŁKS uwarzył piwo
 
30. lipca 2016, 16:55
źródło: ŁKS Łódź
 
ŁKS Łódź, mimo występów jedynie na poziomie 3. Ligi, bardzo aktywnie działa w sektorze biznesowym i marketingowym. Właśnie poinformowano o nowym produkcie.

Do sprzedaży ma trafić piwo sygnowane marką klubu. Będzie ono sprzedawane pod nazwą „Rodowite Pils” i można je będzie nabyć na terenie województwa łódzkiego.

Jak informuje klub, będzie ono wzorowane na pilsach czeskich. Co ciekawe, za recepturę odpowiada jeden z kibiców klubu.

Z komunikatu prasowego dowiadujemy się też o jakości napitku: „Powstało wiele klubowych piw w Polsce, walory smakowe większości z nich pozostawiają jednak sporo do życzenia. Dlatego podczas tworzenia piwa „Rodowite” położyliśmy akcent przede wszystkim na jakości. W trakcie produkcji zastosowano tradycyjne metody warzenia oraz fermentacji w otwartych kadziach. Leżakowanie trwa trzydzieści dni dzięki czemu piwo nabiera właściwego bukietu aromatyczno-smakowego. Do jego produkcji użyto wyłącznie naturalnych składników – wody, słodu jęczmiennego, chmielu oraz drożdży. Oczywiście nie znajdziecie w nim żadnych sztucznych dodatków.”

Ma zostać uruchomiona także strona internetowa trunku, gdzie znajdą się informacje o piwie oraz punkty sprzedaży.  
 


Słowa kluczowe: lkslodz | rodowitepils | 3liga | pilkanozna | kibice | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.