Aktualności
 
Barcelona z misją
 
11. lutego 2013, 17:52
autor: Krzysztof Baranowski
źródło: Sport / własne
 
Barcelona jako lider Primera Division ma obowiązek pomagać hiszpańskiemu futbolowi w pomnażaniu przychodów z praw do transmisji telewizyjnych. Zgadzacie się?
Ostatnio rozgorzała dyskusja na forach o hiszpańskich futbolu, na temat kolejnych Gran Derbi i godziny przesunięcia tego spotkania. Tymczasem, o rozgrywaniu spotkań w południe wypowiada się Manel Arroyo - dyrektor marketingu FC Barcelony.

- Barcelona jako lider Ligi ma obowiązek pomagać hiszpańskiemu futbolowi w pomnażaniu przychodów z praw do transmisji, a to osiąga się grając w takich godzinach. Ta pora jest idealna nie tylko dla azjatyckich kibiców ale dobrze wpływa również na frekwencję na stadionie. Na pewno wypadnie nam kolejny taki mecz. Priorytetem są jednak kwestie sportowe, trenerzy muszą nam powiedzieć czy to będzie dobre dla drużyny. - mówi przedstawiciel lidera La Liga.

Ostatnie spotkanie, jakie rozegrano na Camp Nou o godzinie 12 zakończyło się sukcesem nie tylko na boisku, ale również poza nim. Trybuny wypełniły się w kibicami w 90 tysiącach, a właściciele obiektów gastronomicznych - wbrew obawom - nie zanotowali większych strat.

W ankiecie przeprowadzonej przez kataloński dziennik 88% respondentów opowiedziało się organizowaniem kolejnych spotkań o 12.
 


Słowa kluczowe: fc | barcelona | hiszpania | telewizja | getafe | camp | nou | arroyo
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.