Aktualności
 
PLK wybiera Tauron
 
26. września 2012, 19:50
autor: Krzysztof Baranowski
źródło: PAP / własne
 
Prezes PLK - Jacek Jakubowski - podpisał nową umowę z firmą Tauron, w sprawie sponsoringu tytularnego koszykarskiej ekstraklasy w Polsce.
Kliknij na zdjęcie, aby je skomentować
- W poprzednim sezonie frekwencja w halach wzrosła o 50 procent, a oglądalność transmisji telewizyjnych o 36. Jako sponsor tytularny ligi uznaliśmy, że to dla nas bardzo dobry wynik i dlatego zdecydowaliśmy się nadal promować swoją markę w ten właśnie sposób. - stwierdził Paweł Gniadek, odpowiedzialny za PR w spółce Tauron.
 
Jednocześnie potwierdzono zawarcie kontraktu z Telewizją Polską, która pokazywać będzie mecze tych rozgrywek przez kolejne trzy lata.
 
Umowa przewiduje, że w tym sezonie przeprowadzonych zostanie co najmniej 50 relacji nie tylko z meczów TBL, ale również z Meczu Gwiazd i finałowego turnieju Intermarche Basket Cup Pucharu Polski.
 
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości kontynuowania współpracy z naszymi sprawdzonymi partnerami. Mamy nadzieję, że najbliższy sezon będzie lepszy od poprzedniego, z którego i tak jesteśmy usatysfakcjonowani. Na uwagę zasługuje bowiem wyższy poziom oglądalności, lepsza frekwencja w halach oraz sportowy progres. Cieszy nas też, że pojawiło się sporo młodych i zdolnych rodzimych koszykarzy, którzy odgrywają w TBL coraz ważniejszą rolę. Znalazło to też przełożenie na reprezentację Polski. - dodał Jakubowski.
 


Słowa kluczowe: tauron | basket | liga | jakubowski | telewizja | polska | tvp | koszykowka | gniadek
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.