Komentarze do artykułu
Sportowiec a media społecznościowe cz. II
no i media społecznościowe to też jednak biznes i zarobek. bo co tu kryć polscy sportowcy zarabiają procent (albo i promil...) tego co gwiazdy zagraniczne, nawet jak ci nasi są światowej sławy. nie dziwię się także ich udziałom w reklamach nawet tych głupich choć czasem to rani oczy ;) za to niektórzy chcą kręcić swoje biznesy na ich stracie polecam w tej materii bardzo ciekawy dla mnie artykuł: https://www.eporady24.pl/zdjecia_gwiazd_na_koszulkach_a_wykorzystywanie_wizerunku,pytania,4,53,4389.html peeeewnieeeeeeee najlepiej narysować sławę i sprzedać, co tam opinia właściciela twarzy ;)
 
 
mietek dodał(a), w czwartek 28. czerwca 2018 o godzinie 10:03
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.