Aktualności
 
Zina razem z Grosickim
 
3. września 2019, 11:10
źródło: Zina
 
Marka Zina produkująca odzież i sprzęt sportowy nawiązała współpracę z reprezentantem Polski w piłce nożnej - Kamilem Grosickim.

Umowa została podpisana na okres trzech lat. Na początku powstanie linia odzieży streetwear sygnowana znakiem TG11. W planach jest również wejście na rynek obuwia sportowego oraz piłkarskiego.

„Nie spoczywamy na laurach i chcemy dalej się rozwijać. Kluczem do osiągnięcia celu ma być wejście w nowe segmenty rynku przy współpracy z Kamilem Grosickim, wielokrotnym reprezentantem Polski w piłce nożnej. Dzięki wsparciu i wiedzy eksperckiej Kamila, pozyskanej na rożnych szczeblach jego kariery, powstała nowa, unikalna linia odzieżowa sygnowana znakiem TG11, pochodzącym od pierwszych słów przydomka „Turbo Grosik” oraz numeru, z jakim występuje w kadrze, a także wiele innych produktów typu „casual”. Kamil, podobnie jak nasza marka, stawiał pierwsze kroki i rozwijał się piłkarsko w Polsce, a dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości osiągnął poziom reprezentacyjny, a później międzynarodowy. My także chcemy podążać tą drogą.” - czytamy w komunikacie prasowym firmy.

Działania będą wsparte przez kampanię marketingową realizowaną głównie w internecie. Piłkarz Hull City będzie także ambasadorem ogólnopolskiego turnieju dla dzieci ZINA CUP - Klubowe Mistrzostwa Polski. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.