Aktualności
 
Real Madryt i adidas oficjalnie przedłużyli kontrakt
 
9. maja 2019, 16:04
źródło: Real Madryt CF
 
Ileż było spekulacji i plotek, ale w końcu będzie można je zakończyć. Real Madryt CF oraz adidas zwiążą się oficjalnie nową umową.

Będzie ona obowiązywać przez osiem sezonów. Rozpocznie się od kampanii 2021/22 i potrwa do końca rozgrywek 2027/28.

Jak donoszą hiszpańskie media, klub ma otrzymywać 120 mln euro za sezon, co będzie rekordem w świecie piłki nożnej. Sugeruje się, że do tego klub ma dostawać 20 procent zysków ze sprzedaży oficjalnych produktów Realu Madryt. Niemiecki producent odzieży sportowej będzie rocznie dostarczać sprzęt dla piłkarzy i koszykarzy za około 9 mln euro.

- Real Madryt i adidas to dwie ikoniczne marki w świecie sportu. Przedłużenie naszego pełnego sukcesów sponsoringu do 2028 roku to naturalny krok. Razem dalej będziemy tworzyć ten strategiczny sojusz, który pozwala nam pozostać odnośnikami i liderami w przemyśle piłkarskim. Z tych wszystkich powodów adidas to dla nas idealny sponsor. Adidas zapewnia najlepsze materiały dla naszej gry na boisku i fantastyczne oryginalne produkty dla naszych kibiców na całym świecie. Jesteśmy przekonani, że razem dalej będziemy przeżywać wiele lat sukcesów - skomentował zawarcie umowy Florentino Perez, prezydent klubu.

Kasper Rorsted, prezes adidasa, dodał: - Bez żadnej wątpliwości Real Madryt to jedna z najlepszych marek w świecie sportu. Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę w nadchodzących latach. To porozumienie pozwala nam wypełniać naszą misję bycia najlepszą firmą w świecie sportu i potwierdza przy tym naszą pozycję lidera w kategorii futbolu. Jesteśmy dumni, że dalej będziemy ubierać wszystkie drużyny Realu Madryt i służyć wszystkim kibicom klubu na świecie poprzez innowacyjne i bardzo stylowe produkty.

Niemiecka firma współpracuje z klubem od 1998 roku, gdy zastąpiła Kelme.  
 


Słowa kluczowe: realmadryt | adidas | laliga | pilkanozna | sponsor | hiszpania
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.