Aktualności
 
Bukmacher wybrał agencję
 
6. lutego 2017, 16:21
źródło: WirtualneMedia
 
Jedna z najnowszych na polskim rynku legalnych firm bukmacherskich, ForBET, rozpoczęła współpracę z agencją public relations.

Kontrakt podpisano z Public Dialog i obowiązuje on od początku lutego.

Na mocy porozumienia agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej.

Do współpracy oddelegowano senior account managera Annę Drzewiecką oraz senior account executive’a Sławomira Kulińskiego.

Firma ma opracować i realizować strategię PR, prowadzić biuro prasowe oraz zajmie się doradztwem strategicznym i kryzysowym.

Kontrakt ma obowiązywać przez rok. Przypomnijmy, iż świadczący usługi w internecie ForBET należy do Casino Games.

Firma sponsoruje między innymi PlusLigę (czytaj więcej >>) i ŁKS Łódź (czytaj więcej >>).
 


Słowa kluczowe: forbet | publicdialog | bukmacher | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (1) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2017 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.