Z kraju 19 stycznia 2012

Hyundai też chce ugrać na Euro 2012

Hyundai Motor Polska kontynuuje współpracę z agencją EM LAB. Producent samochodów jest jednym z partnerów Euro 2012 i właśnie zamierza na tym skorzystać.

\"\"
Agencja wzięła odpowiedzialność za produkcję stoisk i ekspozycji samochodów w galeriach handlowych w największych polskich miastach.

Pierwszy etap nowej akcji rozpoczął się 16 stycznia i potrwa do 26 lutego. Swym zasięgiem obejmie 10 największych galerii w kraju. W tym okresie prezentowany będzie model ix35 z segmentu SUV. Ekspozycje związane są z organizacją jazd testowych dowolnymi modelami przy udziale lokalnych dealerów marki oraz konkursem konsumenckim, w którym osoby biorące udział w jazdach testowych i które odpowiedzą na pytanie konkursowe mogą wygrać bilety na Euro 2012.

Ekspozycje w galeriach handlowych to już kolejna taka realizacja dla Hyundai Motor Poland. Dowodzi to skuteczności tego rodzaju działań w kampaniach klientów motoryzacyjnych- przyznaje Mateusz Rozwadowski – Ambient Media Manager w EM LAB.

Tak czy inaczej, kolejna firma zamierza skorzystać na Euro 2012. Gorączka dopiero się zaczyna.